Všeobecné obchodné podmienky
Obchodné podmienky pre E-SHOP www.ecotechnologies.sk
Platné od 01.06.2025 pre elektronický internetový obchod www.ecotechnologies.sk
Prevádzkovateľ: ECO Technologies, s.r.o., Klinčeková 1583/ 4, 078 01 Sečovce
Článok 1. – Všeobecné ustanovenia
1.1 Tieto obchodné podmienky (ďalej len „OP“) upravujú práva a povinnosti medzi Predávajúcim a Kupujúcim pri nákupe tovaru prostredníctvom internetového obchodu www.ecotechnologies.sk.
1.2 Kupujúci je spotrebiteľ (fyzická osoba nekonajúca v rámci podnikania) alebo podnikateľ (B2B).
1.2.1 Vzťahy so spotrebiteľom sa spravujú najmä:
- zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa,
- zákonom č. 40/1964 Zb. občianského zákonníka v znení neskorších predpisov.
1.2.2 Vzťahy s podnikateľom sa spravujú najmä:
- zákonom č. 513/1991 Zb. obchodného zákonníka
1.3 Neoddeliteľnou súčasťou Obchodných podmienok sú informácie pri jednotlivých produktoch a dokument Ochrana osobných údajov.
1.4 Odoslaním objednávky Kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s Obchodnými podmienkami a súhlasí s nimi.
Článok 2. – Ochrana osobných údajov
2.1 Predávajúci spracúva osobné údaje v súlade s Nariadením (EÚ) 2016/679 (GDPR)
a zákonom č. 18/2018 Z. z. o odchrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.
2.2 Informácie o účeloch, právnych základoch, právach Kupujúceho a dobe uchovávania sú uvedené v dokumente Ochrana osobných údajov na webovej stránke Predávajúceho.
2.3 Kupujúci môže uplatniť svoje práva e-mailom na adrese eshop@ecotechnologies.sk
Článok 3. – Objednávka a uzatvorenie zmluvy
3.1 Zobrazenie tovaru na webovej stránke je informatívne a nepredstavuje návrh
na uzatvorenie zmluvy.
3.2 Objednávka Kupujúceho je návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy.
3.3 Kúpna zmluva vzniká potvrdením objednávky Predávajúcim na e-mail Kupujúceho.
3.4 Predávajúci má právo objednávku odmietnuť (napr. podozrenie zo zneužitia,
opakované neprevzatie zásielky, technická chyba ceny).
3.5 Kupujúci je povinný uviesť pravdivé a aktuálne údaje.
Článok 4. – Ceny a platobné podmienky
4.1 Ceny sú uvedené na internetovej stránke v eurách a sú pravidelne aktualizované, avšak môže dôjsť k ich zmene z dôvodu zmeny cien u dodávateľa, výrobcu alebo v dôsledku technickej chyby.
4.2 Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť ceny, pričom Kupujúci bude o tejto skutočnosti informovaný pred potvrdením objednávky. K uzatvoreniu zmluvy nedôjde v prípade, že Kupujúci s upravenou cenou nesúhlasí.
4.3 Kupujúci môže za tovar zaplatiť dobierkou, bankovým prevodom, online platbou alebo platobnou kartou.
4.4 Ak si Kupujúci zvolí ako spôsob platby „bankový prevod“ a do 7 dní od potvrdenia objednávky sumu za tovar neuhradí, je Predávajúci oprávnený objednávku zrušiť.
4.5 Pri výbere spôsobu platby „dobierka“ je k celkovej cene objednávky účtovaný príplatok nasledovne:
- 0,80 € pri dobierkovej sume do 200 € (vrátane),
- 1 % z dobierkovej sumy pri objednávkach nad 200 €.
Príplatok je zobrazený v košíku pred dokončením objednávky.
Článok 5. – Doprava, osobný odber, náklady
5.1 Spôsoby doručenia:
- kuriér
- osobný odber (Košice / Michalovce)
5.2 Pri objednávke nad 100 € je doprava v rámci SR zdarma.
5.3 Preprava do ČR: paušálne 12 €.
5.4 Tovar do iných krajín, ako SR a ČR, nedoručujeme.
5.5 Niektoré produkty môžu byť z dôvodu svojho charakteru dostupné len pre osobný odber (napr. nadrozmerné), čo je uvedené pri produkte v košíku. Kupujúci je o tejto skutočnosti informovaný počas vkladania takéhoto produktu do nákupného košíka. Nákup nebude možné dokončiť s výberom iného spôsobu doručenia, ako osobným prevzatím na jednej z našich pobočiek – v Košiciach alebo Michalovciach.
5.6 Ak sa zásielka vráti Predávajúcemu z dôvodu na strane Kupujúceho, pri opätovnom doručení môže byť účtované nové poštovné.
5.7 Pri opakovanom neprevzatí zásielky môže Predávajúci odmietnuť ďalšie objednávky Kupujúceho.
Článok 6. – Dodacie podmienky
6.1 Ak je tovar skladom, Predávajúci ho odosiela spravidla do 24–48 hodín od potvrdenia objednávky.
6.2 Ak je zvolenou formou úhrady platba bankovým prevodom, dodacia lehota začína plynúť až odo dňa pripísania platby na účet Predávajúceho.
6.3 Maximálna dodacia lehota je 30 dní od potvrdenia objednávky. Ak Predávajúci tovar nedodá v tejto lehote, Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy.
6.4 Vlastnícke právo k tovaru prechádza na Kupujúceho až úplným zaplatením ceny.
Článok 7. – Prevzatie tovaru
7.1 Kupujúci je povinný pri prevzatí skontrolovať stav zásielky.
7.2 V prípade poškodenia je potrebné vyhotoviť záznam s dopravcom a bezodkladne kontaktovať Predávajúceho.
7.3 Skryté vady je Kupujúci povinný oznámiť bez zbytočného odkladu po ich zistení.
Článok 8. – Odstúpenie od zmluvy (Spotrebiteľ)
8.1 Kupujúci – spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru v súlade so zákonom č. 108/2024 Z. z.
8.2 Kupujúci uplatní právo na odstúpenie vyplnením „Formulára na odstúpenie od zmluvy“, ktorý je dostupný na stiahnutie na webovej stránke predávajúceho. Formulár môže Kupujúci zaslať e-mailom na eshop@ecotechnologies.sk alebo poštou.
8.3 Po odstúpení od zmluvy je Kupujúci povinný zaslať kompletný tovar s kompletnou dokumentáciou späť najneskôr do 14 dní odo dňa, kedy Predávajúcemu oznámil odstúpenie od zmluvy. Na dodržanie lehoty postačuje odoslanie tovaru pred jej uplynutím.
8.4 Kupujúci zašle tovar spolu s jeho zodpovedajúcou dokumentáciou, kópiou faktúry, vyplneným formulárom (ak ho už neodoslal e-mailom) na adresu:
ECO Technologies, s.r.o., Moldavská cesta 43, 04013 Košice.
8.5 Náklady na vrátenie tovaru znáša Kupujúci.
8.6 Predávajúci vráti Kupujúcemu prijaté platby rovnakým spôsobom, akým boli od neho prijaté do 14 dní od oznámenia o odstúpení, môže ich však zadržať do momentu prijatia tovaru alebo preukázania jeho odoslania Predávajúcemu.
8.7 Odstúpenie nie je možné najmä pri:
- tovare vyrobenom/upravenom na mieru,
- tovare, ktorý nie je možné vrátiť z hygienických dôvodov,
- ak bol tovar používaný nad rámec zistenia jeho povahy, vlastností a funkčnosti (najmä ak bol inštalovaný, osadený, pripojený na vzduchovú sústavu a teda nie je možné ho uviesť do pôvodného stavu,
- službách úplne poskytnutých pred uplynutím lehoty na odstúpenie so súhlasom kupujúceho.
Článok 9. – Záruka a reklamácie
9.1 Záručná doba je 24 mesiacov, pokiaľ pri konkrétnom produkte nie je uvedená dlhšia.
9.2 Montáž produktov (napr. klimatizácií, ventilátorov, tepelných čerpadiel atď.) musí vykonať oprávnená osoba v súlade s technickými normami.
9.3 Reklamáciu je potrebné oznámiť e-mailom/ poštou odoslaním vyplneného Reklamačného formulára dostupného na stiahnutie na webovej stránke Predávajúceho a následne doručiť tovar s jeho kompletnou prislúchajúcou dokumentáciou, faktúrou a Formulárom na adresu predávajúceho:
eshop@ecotechnologies.sk / ECO Technologies, s.r.o., Moldavská cesta 43, 04013 Košice.
9.4 Predávajúci vybaví reklamáciu najneskôr do 30 dní.
9.5 Pri uznanej vade má Kupujúci právo požadovať bezplatnú opravu, primeranú zľavu z ceny alebo výmenu tovaru, ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť.
9.6 Kupujúci môže od zmluvy odstúpiť len vtedy, ak ide o podstatnú vadu a/alebo ak sa tá istá vada vyskytne opakovane aj po oprave, a/alebo ak má tovar väčší počet rôznych vád, ktoré bránia jeho riadnemu užívaniu.
9.7 Záruka sa nevzťahuje na poškodenie spôsobené nesprávnym použitím, montážou alebo mechanickým poškodením. Reklamáciu je potrebné oznámiť e-mailom a následne doručiť tovar spolu s faktúrou a vyplneným reklamačným formulárom, ktorý je na dostupný stiahnutie.
9.8 V prípade, že Kupujúci omylom objedná nesprávny tovar (napr. nesprávny rozmer), výmena je možná len po vzájomnej dohode. Kupujúci v takom prípade znáša náklady na spätné doručenie.
9.9 Záruka sa nevzťahuje na škody spôsobené neodbornou inštaláciou.
Článok 10. – Práva spotrebiteľa a právny rámec
10.1 Práva Kupujúceho, najmä Kupujúceho – Spotrebiteľa, vyplývajúce zo zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa zostávajú týmito obchodnými podmienkami nedotknuté.
10.2 Právne vzťahy a podmienky, ktoré nie sú výslovne upravené týmito obchodnými podmienkami, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. občianského zákonníka (v znení neskorších predpisov), a ak je Kupujúcim podnikateľ, tak ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. obchodného zákonníka (v znení neskorších predpisov).
Článok 11. – Mimosúdne riešenie sporov
11.1 Kupujúci – spotrebiteľ má právo obrátiť sa na subjekt alternatívneho riešenia sporov: Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Prievozská 32, 827 99 Bratislava, www.soi.sk.
11.2 Kupujúci môže využiť aj platformu RSO: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
Článok 12. – Osobitné ustanovenia pri predaji podnikateľom
12.1 Ustanovenia o odstúpení od zmluvy do 14 dní sa na podnikateľa nevzťahujú.
12.2 Pri predaji podnikateľovi sa zmluvné vzťahy riadia Obchodným zákonníkom.
Článok 13. – Záverečné ustanovenia
13.1 Právne vzťahy neupravené v týchto Obchodných podmienkach sa riadia právom Slovenskej republiky.
13.2 Predávajúci si vyhradzuje právo Obchodné podmienka meniť; platné je znenie uverejnené na jeho webovej stránke.
13.3 Tieto Obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 01.06.2025.
Kupujúcemu odporúčame pred každou objednávkou oboznámiť sa s aktuálnym znením obchodných podmienok.
Eshop ECO Technologies, s.r.o.
VOP ECO Technologies, s.r.o.
Platné od 01.01.2023
Článok 1. – Všeobecné ustanovenia
1.1 Tieto Všeobecné obchodné podmienky ( ďalej len „VOP“) upravujú pravidlá, podľa ktorých prebieha objednávanie a dodanie tovaru a služieb a obchodný vzťah medzi spoločnosťou ECO Technologies, s.r.o., Klinčekova 1583/4, 078 01 Sečovce (ďalej len „Dodávateľ“) a odberateľom ( ďalej len „Odberateľ“).
1.2 Vzťahy medzi Dodávateľom a Odberateľom sa riadia týmito VOP, ktoré sú záväzné pre obe strany.
1.3 Potvrdením cenovej ponuky ( ďalej len „CP“) Odberateľ akceptuje tieto VOP.
1.4 Tieto VOP sa vzťahujú na Odberateľa – podnikateľa aj spotrebiteľa. Ustanovenia týkajúce sa spotrebiteľa sa uplatnia iba v rozsahu, v akom sú v súlade s platnou legislatívou, najmä zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa, zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník a zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov. V prípade rozporu medzi týmito VOP a kogentnými ustanoveniami právnych predpisov, použijú sa kogentné ustanovenia týchto právnych predpisov.
Článok 2. - Objednanie tovaru a služieb
2.1 Odberateľ sa zaväzuje poskytnúť Dodávateľovi pravdivé a úplné informácie, na základe ktorých bude navrhnutá inštalácia zariadenia a vypracovaná CP.
2.2 CP Dodávateľa vrátane jeho VOP akceptuje Odberateľ jej podpisom alebo zaplatením zálohovej faktúry alebo zaplatením celej sumy.
2.3 Za akceptáciu CP a VOP sa považuje aj zaplatenie zálohy alebo celej sumy prostredníctvom tretej osoby.
2.4 CP potvrdená podľabodov 2.2 a 2.3 týchto VOP sa stáva Obchodnou zmluvou o dodaní tovaru a služieb medzi Dodávateľom a Odberateľom a súčasne aj Objednávkou zo strany Odberateľa, v rozsahu CP obsahujúcej tieto VOP.
2.5 Odberateľ akceptovaním CP a VOP podľa bodov 2.2 a 2.3 potvrdzuje, na základe slobodnej vôle, že ich obsahu porozumel a súhlasí s nimi bez výhrad a v plnom rozsahu.
Článok 3. - Platobné podmienky a splatnosť
3.1 Odberateľ sa zaväzuje vopred zaplatiť 50% dohodnutej ceny tovaru/ceny za dielo formou zálohovej faktúry, ktorá má splatnosť 7 dní od jej vystavenia. Záloha predstavuje časť dohodnutej ceny a v prípade jednostranného odstúpenia Odberateľa od zmluvy podľa čl. 5.4 sa považuje za odstupné a je nevratná.
3.2 Záloha je súčasťou kúpnej ceny / ceny diela a započítava sa na finálnu cenu uvedenú vo finálnej faktúre, po vykonaní diela sa nevracia.
3.3 Ak Odberateľ odstúpi od zmluvy po objednaní tovaru, záloha zaplatená podľa 3.1 má povahu odstupného a ak vznikli Dodávateľovi preukázateľné náklady prevyšujúce výšku zálohy, je Odberateľ povinný ich uhradiť.
3.4 Po uvedení do činnosti a odovzdaní diela, Dodávateľ vystaví finálnu faktúru vo výške zostatkovej sumy so splatnosťou 7 dní od jej vystavenia.
3.5 V prípade, že Odberateľ požiadal o poskytnutie finančnej podpory formou dotácie od Slovenskej inovačnej a energetickej agentúry (ďalej len SIEA), táto časť kúpnej ceny vo výške poskytnutej dotácie bude z finálnej faktúry uhradená SIEA. Tento spôsob fakturácie je podmienkou podľa „Všeobecných podmienok na podporu využitia obnoviteľných zdrojov energie v domácnostiach“ vydaných SIEA. Odberateľ tak uhradí z finálnej faktúry len rozdiel medzi kúpnou cenou a poskytnutou dotáciou.
3.6 Ak je po predchádzajúcej dohode Odberateľovi dielo odovzdané a spustené v menšom ako v objednanom rozsahu podľa odsúhlasenej CP, Dodávateľ vystaví druhú zálohovú faktúru vo výške 40% z ceny diela so splatnosťou 7 dní od jej vystavenia. Zostatková suma vo výške 10% zcelkovej sumy za dielo bude fakturovaná Dodávateľom po odovzdaní posledného komponentu Odberateľovi. Splatnosť tejto faktúry je 7 dní.
3.7 V prípade, že počas realizácie diela dôjde k zmene ceny tovaru/ diela (napríklad ceny práce alebo materiálu v sume vyššej ako v odsúhlasenej CP), táto suma bude Dodávateľom na základe písomnej dohody s Odberateľom (napr. zápisom v montážnom denníku alebo na preberacom protokole, alebo v emailovej komunikácii) vyúčtovaná vo faktúre, ktorej splatnosť je 7 dní od vystavenia.
3.8 Pri omeškaní Odberateľa s úhradou akejkoľvek faktúry má Dodávateľ nárok na úhradu zmluvnej pokuty vo výške 0,25% z dlžnej sumy za každý deň omeškania.
3.9 Nedodržanie termínu splatnosti akejkoľvek faktúry je hrubým porušením zmluvy a zakladá právo Dodávateľa odstúpiť od zmluvy. V takomto prípade je Odberateľ povinný uhradiť Dodávateľovi všetky náklady súvisiace s výjazdom, demontážou, odvozom obsahu objednávky a iné dôvodne vynaložené náklady Dodávateľa.
Článok 4. – Dodanie a montáž diela
4.1 Po pripísaní úhrady zálohovej faktúry Dodávateľ bezodkladne objedná dohodnutý tovar, prípadne materiál potrebný pre zhotovenie diela.
4.2 Odberateľ preberá zodpovednosť za každý dodaný komponent z objednávky ( za jeho vhodné uskladnenie a technický stav), ktorý prevezme od Dodávateľa alebo spoločnosti, ktorá obsah objednávky doručila, a to až do doby montáže, ako aj následne po vykonaní montáže.
4.3 Dodávateľ sa zaväzuje inštalovať zariadenie podľa Odberateľom odsúhlasenej CP
a Odberateľom odsúhlaseného návrhu inštalácie a zároveň podľa inštalačného manuálu výrobcu zariadenia.
4.4 Termín vykonania montáže bude určený v primeranej lehote po úhrade zálohovej faktúry
a dodaní tovaru, pričom orientačný termín montáže bude dohodnutý individuálne s Odberateľom podľa dostupnosti montážnych kapacít.
4.5 Ak montáž nemôže byť vykonaná z dôvodov na strane Odberateľa (napr. nepripravenosť priestoru, chýbajúce pripojenia, stavebný stav objektu), Dodávateľ je oprávnený účtovať si náklady na výjazd, časové náklady a manipuláciu s materiálom; montáž sa vykoná v najbližšom možnom náhradnom termíne.
4.6 Ak Odberateľ zmení dohodnutý termín montáže menej ako 3 pracovné dni vopred,
Dodávateľ je oprávnený účtovať si náklady súvisiace s presunom termínu.
4.7 Dodávateľ nie je zodpovedný za prípadné poškodenia existujúceho pôvodného systému Odberateľa vzniknuté pri inštalovaní zariadenia, ktoré bolo predmetom objednávky,
do existujúceho pôvodného zariadenia Odberateľa. Odberateľ je oboznámený s rizikom
poškodenia jeho pôvodného systému, ktoré môže nastať pri inštalovaní objednaného
zariadenia, a odsúhlasením CP/ Objednávky súhlasí s prevzatím zodpovednosti za prípadné
škody na jeho pôvodnom vykurovacom a/ alebo vodovodnom okruhu.
4.8 Všetky položky Objednávky sú až do momentu uhradenia poslednej faktúry majetkom
spoločnosti ECO Technologies, s.r.o. a Odberateľ sa zaväzuje umožniť k nim Dodávateľovi
prístup.
4.9 Po dokončení prác, spustení zariadenia a odovzdaní diela bez závad brániacich jeho
riadnemu užívaniu sa Odberateľ zaväzuje neodkladne prevziať dielo podpísaním Preberacieho protokolu. Súčasťou dodávky je aj zaškolenie k obsluhe zariadenia, ktoré sa Odberateľ
zaväzuje potvrdiť podpisom Protokolu o zaškolení.
4.10 Vlastnícke právo na všetky položky Objednávky prechádza z Dodávateľa na Odberateľa momentom uhradenia poslednej faktúry.
Článok 5. – Odstúpenie od zmluvy
5.1 Dodávateľ v prípade dodatočných špecifických požiadavkách Odberateľa, ktoré neboli súčasťou CP a dohodnutého návrhu na montáž a na ktorých Odberateľ v čase montáže trvá, nepreberá zodpovednosť za prípadné škody alebo nefunkčnosť objednaného zariadenia a zároveň má právo od zmluvy odstúpiť. V prípade odstúpenia Dodávateľa od zmluvy z týchto dôvodov, sa Odberateľ zaväzuje uhradiť Dodávateľovi všetky s tým vzniknuté náklady, pričom vrátením tovaru nie je dotknutý nárok Dodávateľa na náhradu vzniknutej škody.
5.2 Dodávateľ nepreberá zodpovednosť za prípadné škody alebo nefunkčnosť objednaného zariadenia a zároveň má právo od zmluvy odstúpiť, ak tieto skutočnosti nastali v dôsledku nepravdivo uvedených informácií poskytnutých Odberateľom. V prípade odstúpenia od zmluvy Dodávateľom z týchto dôvodov, Odberateľ sa zaväzuje uhradiť Dodávateľovi všetky s tým vzniknuté náklady, pričom vrátením tovaru nie je dotknutý nárok Dodávateľa na náhradu vzniknutej škody.
5.3 Odberateľ má právo odstúpiť od zmluvy v prípade opakovanej reklamácie tej istej chyby.
5.4 Odberateľ má právo jednostranne zrušiť zmluvu a to zaplatením odstupného vo výške zaplatenej zálohy. Záloha sa v takom prípade považuje za odstupné a je nevratná. Dodávateľ je oprávnený zálohovú platbu jednostranne započítať na odstupné. Zaplatené odstupné sa nedotýka nároku Dodávateľa na náhradu preukázateľnych nákladov vzniknutých v súvislosti s plnením zmluvy, ak tieto náklady presahujú hodnotu zálohy (napr. doprava, skladovanie, manipulácia, špeciálne objednané komponenty).
Článok 6. – Záruka, reklamácie, doklady
6.1 Dodávateľ poskytuje na dodaný tovar záruku výslovne uvedenú v Dodacom liste (dodací list slúži zároveň ako záručný list). Ak nie je v Dodacom liste uvedené inak, tak platí minimálna záručná doba 24 mesiacov, pričom záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru Odberateľom/ podpísaním Preberacieho protokolu.
6.2 Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré sa na predanom tovare prejavia v záručnej dobe a sú spôsobené chybnou materiálu alebo výrobnej vady.
6.3 Dodávateľ zodpovedá za vady tovaru v súlade s príslušnými právnymi predpismi. Zodpovednosť Dodávateľa za následné škody spôsobené vadou tovaru, najmä škody na majetku, ušlý zisk, prerušenie prevádzky alebo iné následné ekonomické straty, sa v maximálnom rozsahu prípustnom zákonom vylučuje. Toto obmedzenie sa neuplatní voči Odberateľovi v rozsahu, v akom by bolo v rozpore s kogentnými ustanoveniami zákona.
6.4 Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené neprimeraným zaobchádzaním, násilným poškodením, nadmerným mechanickým preťažením, nesprávnou obsluhou alebo používaním v rozpore s užívateľskou príručkou, ako aj na vady vzniknuté nedodržaním prevádzkových podmienok.
6.5 Záruka sa nevzťahuje na poruchy vzniknuté chybou elektrickej siete objektu (napr. prepätie, podpätie), elektrostatickým výbojom, prefázovaním elektroinštalácie, chybou po zasiahnutí blesku alebo inými externými vplyvmi.
6.6 Záruka sa nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, poveternostných podmienok, ani na škody vzniknuté prevádzkou zariadenia v extrémnych a neobvyklých podmienkach (napr. dlhodobá zvýšená prašnosť, vysoká alebo dlhodobá vlhkosť, teplota mimo rozsahu odporúčaného výrobcom, chemicky agresívne prostredie, prítomnosť korozívnych látok alebo plynov, slané prostredie, priame pôsobenie vody, námraza, vibrácie alebo iné podmienky nezodpovedajúce bežnému užívaniu).
6.7 Záruka zaniká v prípade neoprávneného zásahu do zariadenia alebo jeho častí, neodbornej manipulácie, alebo neodbornej inštalácie, ako aj prestavenia nastavení mimo užívateľského rozhrania (mimo odborného inštalačného nastavenia) osobou, ktorá nebola na vykonanie takého zásahu Dodávateľom, alebo výrobcom zariadenia splnomocnená alebo poverená.
6.8 Záruka sa nevzťahuje na chyby spôsobené zanedbaním údržby zariadenia, zanedbaním čistenia filtrácie, alebo zanedbaním údržby vzduchových, vodovodných, alebo vykurovacích systémov.
6.9 Dodávateľ vybaví reklamáciu spravidla v lehote 30 dní od jej písomného doručenia. V prípade oprávnenej reklamácie ju vyrieši v prvom rade opravou, a ak oprava nie je možná, výmenou tovaru za nový.
6.10 V prípade, ak z dôvodu potreby dodania nového výrobku alebo náhradného dielu nie je možné dodržať lehotu podľa bodu 6.9, Dodávateľ bezodkladne informuje Odberateľa o spôsobe a novej lehote vybavenia reklamácie. V prípade opakovanej reklamácie tej istej vady na tom istom tovare, má Odberateľ právo od zmluvy odstúpiť.
6.11 Reklamácia musí byť uplatnená v písomnej forme a doručená Dodávateľovi spolu s vyplneným „Reklamačným formulárom“ (stiahnutie na webovej stránke Dodávateľa: https://www.ecotechnologies.sk/reklamacie/ ) emailom na emailovú adresa reklamacie@ecotechnologies.sk, alebo doručením vyplneného „Reklamačného formulára“ na adresu prevádzky ECO Technologies, s.r.o., Moldavská cesta 43, 040 11 Košice.
Článok 7. – Podmienky spracúvania osobných údajov
7.1 Celé znenie spracúvania osobných údajov je zverejnené na webovej stránke Dodávateľa. ( https://www.ecotechnologies.sk/gdpr/ )
V Košiciach 01.01.2023
Michal Bočko, konateľ ECO Technologies, s.r.o.
VOP ECO Technologies, s.r.o.
Obchodné podmienky E-SHOP www.ecotechnologies.sk
Poučenie a formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy
Reklamačný protokol a formulár reklamácie











